2011. december 20., kedd

Karácsony előtt

Készítenem kellett egy olyan lapot, mint a barna Magnoliás. Karácsonyiasítottam, és mivel egyhuzamban készítettem el, egy perc szünet nélkül, ezért pontosan tudom, amit máskor nem, hogy ez a lap négy és fél óra alatt készült el, rohamtempóban. És még ez sem sok, mivel tervezni már nem kellett. Jó, nem teljesen ugyanolyan, mint a másik, más a Magnolia, más a mérete, más a díszítése, de nagyon jó volt, hogy az eredeti még nálam van, így sokkal könnyebb volt elkészíteni.
Amin elgondolkoztam közben, az az, hogy szépek a géppel készített hozzávalók, gyorsabban megy vele a munka - bár ez rossz kifejezés, jobban szeretem Pihe szavát: örömködés :-) -, azért én mégis jobban szeretem a kézi sablonokat :-) Több munka, több idő, több energia, de személyesebb, sokkal inkább benne van az alkotó, úgyhogy reménykedem, hogy a sok gépi stencil nem szorítja ki a régi kézieket, és a nagy kedvenceim terveznek még szépséges új sablonokat!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Bizony, kevesen tudják, milyen sok idő kell egy szépen megkomponált képeslaphoz, de megérte a ráfordított idő és energia!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű!!! És hát igen, a ráfordított idő!!! Azt soha, senki nem tudja felmérni, mekkora munka van egy ilyen jellegű képeslappal. Csak az, aki maga is próbálkozott vele!
    Én nagyon örülök a gépi sablonoknak most, hogy kevés az időm lapozni!!! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett,finom és harmonikus.Én is csak csatlakozni tudok a lányokhoz az idővel kapcsolatban,hány éjjel-nappal és óra rámegy!! :-))

    VálaszTörlés