2011. április 19., kedd

Anyák Napi képeslap

A fonalgrafikás részt Joy sablonnal készítettem, az alsó bordűrt is, alatta Martha Stewart doily lacé lyukasztót használtam, gyöngytoll pöttyök, középen Spellbinders körök, embossing folder, az öntapadós 3D matrica képet lekentem Glossy Accents-cel, ettől ugyan halványabb lett a színe, de a felülete mintha üveg lenne. A felső két sarokminta Cuttlebug sablonnal készült.
A képeslap belsejében Joy cutting & embossing sablonnal készültek a virágok (közepén Nellie's viráglyukasztó és egy félgyöngy), és a táblácska is. A levélke McGill lyukasztó.

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek!!! Nem is tudom, miért vagy elégedetlen velük!?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, aranyos vagy!
    Én sem tudom, de nem belső indíttatásból született, hanem muszájból, ráadásul sokáig nem készítettem előtte egyetlen komplett lapot sem, tényleg úgy érzem, hogy kijöttem a gyakorlatból! De most igyekszem visszarázódni! :-)

    VálaszTörlés
  3. Évikém csak mindig ilyet gyönyörűt alkossál amikor kirázódsz a gyakorlatból! :-))) puszi

    VálaszTörlés