2011. június 3., péntek

Ballagási emlék az óvónéniknek

Legkisebbem is elballagott az oviból... Kicsit fáj a szívem.... De ő örül és várja az iskolát! Én is nyugodtan várom, mert a világ legjobb tanító nénijéhez kerül :-))
Bevállaltam 4 képeslapot a 3 óvó néninek és a dadus néninknek, nem volt könnyű, mert szorított az  idő, és akkor sokkal nehezebb alkotni.
Verset mindenképp szerettem volna bele, találtam is nagyon jó óvó néniset és dadus néniset is! Szerkesztettem, kinyomtattam és nyomdáztam, a szélüket is.
Az egyik anyuka kifejezett kívánsága az volt, hogy a 6 ballagó gyerek is beleírhassa a nevét és a jelét. Úgy gondoltam, készítek 6 címkét, de nem külön-külön, hanem hajtogatós-lapozósra. Vágtam 24 kis kört Spellbinders sablonnal és odaadtam a gyerekek szüleinek, akik készen küldték nekem vissza. (Adtam hozzá némi segítséget, kb. milyenre gondoltam én)
A köröcskék alá Spellbinders Parisian Accents sablonnal vágtam szépségeket, viszont olyan széles lett így a tag, hogy nem tudtam egy lapból meghajtogatni a 6 db-ot, de mivel a Rayheres scrap papír nagysága adott, és toldozni sem akartam, ezért kétoldalasra készítettem: egyik oldalon is 3 gyerek, másikon is. Én szerettem volna bele kicsi fotót is mindegyikőjükről, de közös döntéssel elvetettük ezt az ötletet, mert külön albumban kaptak képeket a gyerekekről, és a kivitelezéshez is kevés lett volna az idő.
A háromba hajtott képeslap alsó részére készítettem egy kis dobozkát, ebbe kell belecsúsztatni az összehajtogatott tageket. Alatta, és a felső részen embossing folderrel domborítottam a papírt.
A dobozkára nyomdával készült a lepke, ez új, Rayheres szerzemény :-) A kör régebbi, Just Rite.
A felső részen nyomdáztam a Magnolia babát, watercolor ceruzával és vizes ecsettel színeztem ki, 3D szivaccsal ragasztottam fel. Mögötte az oválist Nellie's multistencillel vágtam, a legnagyobbnak elég lett a fele. Alatta EK Success bordűrlyukasztóval készült a csík.
Ez utóbbit hadd dicsérjem, szépen viszi a vastagabb papírt is, és nem kell félni, hogy eltörik a nyomókarja, okos tervezés. De a Nellie sablon is nagyon szuper, mert nem kell a lyukakból kipöckölni minden pici papírdarabot, megteszik ezt a beleragasztott szivacsdarabkák :-) De minden felhasznált cuccról csak jókat mondhatok :-)
Ami nagyon hiányzott, az a papírvágó, csak halogatom a beszerzését, mert nem szoktam több lapot egyszerre csinálni, de nagyon megkönnyíti a munkát még egy lapnál is, gyorsan és precízen lehet vele dolgozni. Na, majd egyszer. (Már rég kiszemeltem egy szupert :-) )
A lap elejét text stencillel domborítottam, kézzel, és szurkáltam. Nagyon jók a gépi sablonok, de én sosem fogok kiszeretni ezekből a kézi sablonokból :-)))
A varrás elég hosszú ideig tartott, mivel négyet kellett kivarrni. A betűk kontúrmatrica, árnyékot rajzoltam lila tűfilccel, alattuk a pici ovális Nellie lyukasztóval készült.
A sarkok szintén a Spellbinders Parisian Accents készletből származnak.
Nem gondoltam, hogy a legyezővirág felét nehezebb szépen megcsinálni, mint a teljes kört.... Közepébe mezei körlyukasztóval készítettem egy kört, hátul lehajtva, és még egy kis rózsa, a szárát fogvájóra tekertem.
A szalagot sem volt egyszerű felragasztani.
A fotók kutyafuttában készültek, nézzétek el nekem a minőségét :-)

3 megjegyzés:

  1. CSodaszép lett!!! Biztosan nagyon meghatódnak tőle az óvónénik! Gyönyörű az új lepkés nyomdád és nagyon tetszik az embossing folder is! Azért látszik most is, hogy néha egyfelé jár az agyunk. :-))) Én is az óvónéniknek és a dadusnak készítem most az ajándékokat!!! És ha hiszed, ha nem, én is fél legyezővirágot csináltam az egyik elejére!!!! :-)))Egyenlőre nem mutogatom, mert csak jövő szombaton kerül átadásra, és nem akarok lebukni. Majd utána megmutatom!
    Vágógépet meg tényleg szerezz be!!! Ne halogasd, nagyon-nagyon megkönnyíti a munkát. Én tavaly karácsonyra kaptam egy karosat, és azóta imádom vágni a lapokat!!! Ráadásul 30x30 cm-es és centinként berajzolt alapja van, tökéletes a méretre vágásnál! Tényleg ne halogasd!!!

    VálaszTörlés
  2. Éva lelkem,ez valami csuda gyönyörűűű,imádom a színét és minden apró részletét!
    Először elkezdtem olvasni amit írtál de már alig vártam,hogy a végére érjek,mert nem lestem meg előre a lapot.Azonban nem csak Gandival jár egyre az agyatok,hanem velem is ,mert most szereztem be ezt a domborítót ami a háttérben van és nagyon tetszik.:-))Imádom a kis pillangódat és ahogy a baba kifigyel a bordűr mögül :-))Egyszerűen imádom az alkotásaidat bármihez fogsz is neki!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Lányok, annyira aranyosak vagytok! :-)
    Örülök, hogy hasonló az ízlésünk :-)
    A pillangóba beleszerettem :-D Még kapható a Rayherben, az ára is finom :-)

    VálaszTörlés