2011. június 8., szerda

Esküvői gratuláció

Hagyományos lapot kellett készítenem, és nem esett nehezemre, nagyon szeretem ezt a stílust, a sok kézi babrálást :-)
A maradék piramyde 3D-t akartam felhasználni, ez került a Joy sablonnal készített szív közepébe.
Válogattam a sablonkáim között, és egyértelműen ez a Suzy lett a nyerő. Három színnel varrtam ki, kettőből színátmenetet csináltam.
A mintás papírt még domborítottam is embossing folderrel.
A bordűr Martha Stewart doily lacé lyukasztóval készült, Joyos félgyöngyökkel díszítettem imitt-amott.
Egyedi táblácskát domborítottam ugyanazzal a Suzy sablonnal, a sarkokat Joy saroklyukasztóval vágtam le. A felső-alsó szélén lévő pöttysort Anja van Laar Sweet Romance sablonjával domborgattam. Fotózás után írtam rá a szöveget arany zseléstollal, és 3D szivacsossal ragasztottam fel. A Suzy keretet és a szívet is így ragasztottam fel.

2 megjegyzés:

  1. Csodaszép!!! Imádom, ahogy variálod a sablonokat. Itt pl. a táblácskára gondolok!!! Nagyon ötletes, kreatív felhasználása a sablonoknak!

    VálaszTörlés
  2. Én is imádom a táblácskát is.Annnnyira esküvős és gyönyörű ,én csak csatlakozni tudok Gandihoz,Egyszerűen utánozhatatlan vagy! :-)

    VálaszTörlés